تور لحظه آخري تور لحظه آخري .

تور لحظه آخري

تور لحظه آخري گرجستان

 

گرجستان ، كشوري در شرق اروپا و غرب آسياست كه توسط روسيه ، تركيه ، ارمنستان و آذربايجان احاطه شده است . اين كشور كه از دير باز با كشور ما در رابطه بوده است ( به واسطه كشور گشايي پادشاهان صفوي ، افشاري و قاجاري  و تبعيد اتباع گرج به ايران ) در حال حاضر جزو معدود كشورهاي اروپاييست كه بدون رواديد نيز پذيراي ايرانيان مي باشد . همين امر باعث شده است كه توجه گردشگران ايراني معطوف سفر به گرجستان شود ، لذا تور لحظه آخري هم كه ارتباط تنگاتنگي با سفر به اينگونه كشورها دارد ، گردشگران ايراني بيشتري را به سوي گرجستان مي كشاند .
گرجستان به عنوان يكي از جمهوري هاي استقلال يافته اتحاد جماهير شوروي ، با تكيه بر موقعيت جغرافيايي و آب و هواي مناسب و كشاورزي پيشرفته ، با بهره‌برداري از صنايع ومعادنش ،  اقتصادي قوي براي خود رقم زده است .
از مهمترين شهرهاي اين كشور كه به لطف تور لحظه آخري با قيمتي مناسب در دسترس ايرانيان هستند  مي توان به  تفليس ، كوتايسي ، زوگديدي ، باتومي ، سيغناغي ، بورجومي ، پوتي ، سوخومي و روستاوي اشاره كرد . طبيعت بي نظير و بكر اين نواحي در كنار امكانات كافي براي گردشگران سبب شده است كه سالانه بالغ بر 10 ميليون نفر از اين كشور ديدار داشته باشند .
قيمت تور لحظه آخري  كه در واقع به خريد بليط هواپيما با قيمتي بسيار مناسب در زمان نزديك به پرواز اطلاق مي شود ، به عوامل مختلفي بستگي دارد كه به مهمترين آن ها مي توان به مدل و نوع هواپيما و پشتيبان ، مدت زمان اقامت ، ويژگي هاي هتل ، سياحت در يك يا چند شهر و مدت زمان مانده تا پرواز اشاره كرد . ناگفته نماند كه در تور لحظه آخري شرايط موجود براي افرادي كه با تهيه بليط تور لحظه آخري قدم به اين سفر نهاده اند ، با افرادي كه از مدت ها قبل بليط و هتلشان را رزرو كرده اند ( و نه از طريق تور لحظه آخري ) مشمول دريافت خدماتي يكسان بوده و به سبب پرداخت مبلغ كمتر با خدماتي كمتر مواجه نمي شوند .

  • تور لحظه آخري دبي
  • تورهاي لحظه آخري

  • برچسب: تور لحظه آخري،
    امتیاز:
     
    بازدید:
    + نوشته شده: ۳ مهر ۱۳۹۶ساعت: ۰۳:۵۹:۵۳ توسط:tourbartar موضوع:

    {COMMENTS}
    ارسال نظر
    نام :
    ایمیل :
    سایت :
    آواتار :
    پیام :
    خصوصی :
    کد امنیتی :